Porod se Simonou Lazzari

10.11.2011 21:47

16.5.2006
Porod se Simonou Lazzari
Porod mého prvorozeného syna jsem prožila z velké většiny sama (víc než jeden den) na “hekárně” a v přípravně. Můj manžel tam se mnou nemohl být, neboť se jedná o společné prostory pro všechny rodičky. Na tyto okamžiky jsem nevzpomínala ráda a proto jsem před mým druhým porodem zvažovala různé varianty, jak si takovou situaci ulehčit. Nakonec jsem se rozhodla pro služby duly. Domluvila jsem se se Simonou Lazzari, kterou jsem znala z mého předchozího těhotenského a poporodního cvičení.
V pondělí ráno cestou do porodnice jsem ji telefonicky informovala o svém stavu. Simona dojela do porodnice ještě než se vyplnily vstupní papíry. Druhý porod probíhal výrazně rychleji, přesto jsem byla moc ráda, že tam Simona byla se mnou.
Vědomí, že je se mnou někdo, kdo je v tu chvíli jen pro mě a na koho se můžu spolehnou, je k nezaplacení. Simona mi poskytla velkou psychickou podporu ve chvílích, kdy se vynořily vzpomínky na potíže z minulého porodu. Její pomoc a masáže ve sprše a možnost s někým jen obyčejně mluvit mi pomohla překonat přípravnou fázi k porodu. V porodním boxu mě dokázala odstínit od personálu, každé přání stačilo jen naznačit. Přesto, že v boxu byl už také můj manžel, byla jsem moc ráda, že tam je někdo, kdo věci rozumí a je na mé straně. Pomoc duly u porodu teď doporučují všem svým známým.

RNDr. Barbara Z., PhD

Dula